Systemy wysyłkowe i raportowanie

Skuteczność kampanii e-mailingowej jest mierzalna. Monitorowanie efektów akcji możliwa jest dzięki raportom, zawierającym informacje o liczbie wyświetleń wiadomości oraz klikalności w linki.

Statystyki e-mailingowe pozwalają na weryfikację treści, które cieszą się największym zainteresowaniem odbiorców. Dają możliwość wyciągania wniosków, które mogą być przydatne podczas kreowania kolejnych akcji marketingowych.

Obserwuj, porównuj, wnioskuj

Każda wysyłka wiąże się z otrzymaniem raportu. Znajdują się w nim najważniejsze informacje dotyczące realizowanej kampanii:

  • ilość wysłanych wiadomości
  • liczba e-maili dostarczonych i niedostarczonych
  • dane liczbowe dotyczące maili otwartych przez subskrybenta
  • klikalność poszczególnych linków

Porównanie efektów kilku wysyłek możliwe jest dzięki zestawieniu danych w jednym raporcie. Statystyki umożliwiają monitorowanie elementów atrakcyjnych dla odbiorcy lub takich, które nie spotkały się z jego aprobatą.

Raporty czasowe są narzędziem mierzącym skuteczność kampanii w danym przedziale czasowym. Pozwalają na sprawdzanie dnia tygodnia oraz godziny, w której wiadomości były najlepiej przyjmowane przez odbiorców. Ponadto dane o ilości osób klikających w dany link, pomagają śledzić postępy akcji reklamowej.