Czyszczenie baz klienta

Czyszczenie baz klienta polega na usuwaniu nieaktywnych i niepoprawnych rekordów, powstałych np. na skutek likwidacji rejestrowej firmy czy zmiany adresu. Prowadzi do wyeliminowania błędnych danych kontaktowych, co jest niezwykle istotne przed rozpoczęciem akcji mailingowej czy telemarketingowej. Pozwala bowiem skierować działania na właściwą grupę docelową oraz oszczędzić czas poświęcany na przeprowadzenie danej kampanii.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty czyszczenia rekordów w ramach naszych usług. Obejmuje ona porównanie Państwa baz danych z bazami Panoramy Firm. Łączy się z procesami takimi jak deduplikacja, segmentacja oraz standaryzacja danych i ich walidacja.

Dzięki tej usłudze nasi klienci:

  • znacznie redukują koszty akcji mailingowych i telemarketingowych,
  • zwiększają efektywności działań marketingowych,
  • utrzymują aktualność własnej bazy danych.

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.