Budowa baz subskrybentów

Budowa baz subskrybentów to podstawa prowadzenia skutecznych kampanii e-mailingowych. Proces ten pozwala na zbieranie informacji na temat klientów potencjalnie zainteresowanych naszymi towarami i usługami oraz na tworzenie spersonalizowanych ofert, odpowiadających na potrzeby odbiorców. Zasada jest prosta – im większa liczba subskrybentów, tym większe szanse na poszerzenie zasięgu wpływów firmy. Z tego właśnie względu tak ważne jest, aby była ona stale aktualizowana i wzbogacana o nowe kontakty. Należy jednak pamiętać, że każda subskrypcja objęta jest obostrzeniami prawnymi, zgodnie z którymi adresat musi wyrazić zgodę na otrzymywanie treści o charakterze handlowym i marketingowym. Ponadto odbiorca mailingu musi mieć możliwość zrezygnowania z jego subskrybowania w każdym momencie. Informacje o tym powinny być umieszczane w widocznym miejscu każdej wiadomości, np. w stopce maila.

Jeżeli chcą Państwo zbudować legalną bazę subskrypcji, zrzeszającą obecnych i potencjalnych klientów, zapraszamy do kontaktu. Z chęcią będziemy pozyskiwać dla Państwa coraz to nowe kontakty i staniemy się podporą prowadzonych akcji marketingowych. W ramach naszych usług przeprowadzimy także segmentację rekordów, która ułatwi filtrację informacji i oczyścimy bazę z nieaktywnych subskrybentów. W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.