Bazy mailingowe
Bazy mailingowe umożliwiają prowadzenie marketingu bezpośredniego oraz podejmowanie skutecznych działań reklamowych w internecie. Za ich pomocą są Państwo w stanie dotrzeć do sprecyzowanej grupy docelowej, w tym zarówno do obecnych, jak i potencjalnych klientów. E-mailing polega na dostarczaniu drogą elektroniczną wszelkiego rodzaju listów reklamowych: katalogów produktów i usług, kuponów zamówień oraz informacji o promocjach czy nowych towarach. Wystarczy kilka kliknięć myszką, aby oferta Państwa firmy znalazła się w skrzynce odbiorczej kontrahenta.
Zalety e-mail marketingu:
- szybkość w dotarciu do celu – wiadomość trafia do odbiorcy w ciągu kilku sekund,
- mierzalność efektów – wyniki skuteczności przekazu reklamowego sporządzane są w postaci statystyk,
- wszechstronne dopasowanie – precyzyjnie zdefiniowana grupa docelowa, wybór obszaru, na którym zostanie przeprowadzona akcja.
W ramach naszych usług sprzedajemy bazy adresów e-mail do firm z siedzibą w Polsce, uzupełnione o informacje takie jak numery telefonów, adresy stron www, dokładna lokalizacja czy profil działalności. W celu skorzystania z oferty lub w przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.
Jak prowadzić skuteczny e-mailing?
Skuteczny e-mail marketing to taki, który odpowiada na potrzeby i oczekiwania klientów. W pierwszym etapie wymaga on dokładnej analizy grupy docelowej, na podstawie której tworzona jest treść wiadomości. Jednym z jej najważniejszych elementów jest tytuł, który powinien być krótki, chwytliwy i pozbawiony znaków specjalnych, wyglądających na spam. Równie istotne jest także uzupełnienie pola nadawcy. Najlepiej, jeżeli znajdą się w nim dane takie jak imię i nazwisko pracownika oraz nazwa firmy, które również wchodzą w skład katalogu adresów e-mail. Sprawdzoną zasadą jest też tworzenie spersonalizowanych treści, pisanych językiem korzyści i z zastosowanie tzw. zwrotów call to action.
Raporty kampanii e-mail marketingowych
Raporty kampanii e-mail marketingowych pozwalają na nieustanne podwyższanie efektywności prowadzonych w tym zakresie działań. Tworzone są na podstawie współczynników, takich jak np. Open Rate (OR), który w sposób procentowy określa liczbę otwartych wiadomości w stosunku do wszystkich wysłanych e-maili. Ponadto raporty bazują także na wskaźniku CTR (click-through rate), który pokazuje liczbę unikalnych kliknięć w co najmniej jeden link znajdujący się w mailu w stosunku do liczby wszystkich wysłanych wiadomości. Zebrane w ten sposób dane umożliwiają sklasyfikowanie klientów pod kątem aktywności w bazie e-maili. Jednak w raporcie należy uwzględnić jeszcze jeden wskaźnik, którego wartość nie jest zależna od jakości naszej kampanii marketingowej. Mowa tu o tzw. odbiciu wiadomości, a więc odrzuceniu jej przez serwer pocztowy (nie należy mylić ze spamem). Przez ten błąd systemu e-mail nie ma nawet szans dotrzeć do klienta.
Odbicia dzielą się na:
- miękkie – tymczasowe, wynikające np. z przepełnienia skrzynki lub zerwania łącza,
- twarde – trwałe, spowodowane np. nieaktywnością adresu e-mail.