Bazy do mailingu pocztowego
Mailing pocztowy to najpopularniejszy kanał dystrybucji informacji. Jego niekwestionowaną zaletą jest pewność dostarczenia wiadomości do rąk konkretnej osoby, firmy lub instytucji. Umożliwia przesyłanie różnych form korespondencji, od tradycyjnego listu, aż po karty zamówień i katalogi towarów. Ponadto zwiększa skuteczność reklam BTL, takich jak np. ulotki reklamowe. Prowadzony jest w oparciu o bazy firm do wysyłki pocztowej, do których dostęp mogą Państwo uzyskać w ramach współpracy z Panoramą Firm. W ramach naszych usług jesteśmy w stanie wygenerować rekordy dotyczące konkretnej grupy docelowej. W celu uzyskania szczegółowych informacji na ten temat zapraszamy do kontaktu.
Cechy skutecznego mailingu pocztowego
Skuteczny mailing pocztowy opiera się na głębokiej personalizacji, czyli tworzeniu wiadomości nasyconej bezpośrednimi zwrotami, zawierającej imię klienta. Metoda ta wpływa na większe zaciekawienie odbiorcy listem czy ulotką i umożliwia budowanie z nim pozytywnej relacji. Jednak oprócz tego typu zabiegów stylistycznych istotna jest także merytoryczna treść wiadomości, która powinna być nie tylko ciekawa, ale i odpowiadająca na potrzeby lub preferencje klienta. Jeżeli natomiast udało nam się już nawiązać z nim korespondencję ciągłą lub jest ona tzw. follow up, czyli ponownym kontaktem z klientem, np. po akcji telemarketingowej, to kluczową kwestią jest terminowość doręczeń oraz precyzja dotarcia przesyłek do adresata. Oznaką odpowiednio przeprowadzonego mailingu pocztowego będzie natomiast oszczędność czasu i funduszy.