Baza dla działów sprzedaży
Bazy danych dla działów sprzedaży to narzędzia niezbędne do podejmowania kluczowych decyzji marketingowych, które w istotny sposób wpływają na efekty aktywności handlowej. Ich tworzenie wiąże się określeniem grupy docelowej, składającej się zarówno z obecnych, jak i potencjalnych klientów. Odpowiednio wyselekcjonowane rekordy, stanowiące wkład w autorski CRM firmy, mogą mieć duży wpływ na zarządzanie materiałem sprzedażowym, a także każdym handlowcem.
Informacje zawarte w bazie oraz wyniki analiz, umożliwiają podejmowanie szybszych i trafnych decyzji w zakresie:
- zmian personalnych,
- wejścia lub wyjścia z danego rynku,
- kontroli i możliwości porównania pracy regionalnej kadry managerskiej.
Sprzedaż baz danych do CRM
Serdecznie zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej oferty sprzedaży baz danych służących do prowadzenia skutecznych akcji marketingowych. Udostępniane przez nas rekordy dopasowywane są do grupy docelowej firmy, określanej podczas wstępnego kontaktu. Zawarte w nich informacje pogrupowane są według różnych kategorii, takich jak np.: nazwa firmy, adres e-mail, numer telefonu, lokalizacja, branża czy wysokość dochodów. Po zapisaniu w arkuszu kalkulacyjnym bądź innym pliku można je przenieść do CRM-u, poprzez który dostęp do nich mogą mieć wszyscy pracownicy firmy. Pozawala to na usprawnienie pracy działów takich jak marketing, logistyka i serwis.