Baza firm nowozarejestrowanych

Baza nowo powstałych firm jest to zbór danych, odznaczający się dużym potencjałem zakupowym. Przedsiębiorstwa, które dopiero co rozpoczęły działalność na rynku, wykazują dużą potrzebę skorzystania z różnego typu usług, w tym np.: ze świadczeń bankowych i telekomunikacyjnych czy ze specjalistycznego doradztwa w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto zainteresowane są także zakupem produktów takich jak sprzęt czy artykuły biurowe. Mając dostęp do telefonów czy adresów z bazy nowo zarejestrowanych firm oraz do danych personalnych właścicieli i pracowników, możemy stworzyć spersonalizowaną i atrakcyjną ofertę, która może przełożyć się nie tylko na zyski finansowe, ale i na lojalność konsumencką.

Jak powstają bazy nowych firm?

W ramach naszych usług bazy nowo powstałych firm tworzymy w oparciu o dane z GUS. Cenne informacje pozyskujemy też ze zbiorów REGON, CEIDG i KRS. Udostępniamy je w postaci elektronicznej, np. w formacie xls, txt czy csv, a także poprzez program Access. Zaznaczymy przy tym, że bazy nowych firm zawierają informacje rejestrowe, których aktualności Panorama Firm nie może zagwarantować. Zawarte w nich dane nie przeszły jeszcze procesu weryfikacji. Tryb dodawania danych do bazy jest cykliczny i obejmuje średnio ponad 25 000 firm miesięcznie. Zaktualizowane rekordy mogą być dostarczane do klienta co miesiąc, co dwa miesiące lub raz na kwartał, w zależności od jego indywidualnych potrzeb.

Ich selekcja może być wykonywana według kryteriów, takich jak np.:

  • adres,
  • forma prawna wg standardu zapisu – działalność gospodarcza, spółka z o.o., spółka cywilna, spółka jawna, itd.,
  • forma własności – np. prywatna, publiczna, komunalna,
  • PKD – klasyfikacja branż według Polskiej Klasyfikacji Działalności.

Spis nowo powstałych firm zawiera następujące informacje:

  • REGON – numer nadawany przez Główny Urząd Statystyczny,
  • NIP – numer ewidencji podatkowej,
  • nazwa firmy – wg standardu wpisu do bazy Głównego Urzędu Statystycznego,
  • ulica,
  • nr posesji,
  • nr lokalu,
  • kod pocztowy,
  • miasto,
  • telefon kierunkowy – np.: 22,
  • telefon bezpośredni,
  • telefon wewnętrzny,
  • faks kierunek,
  • faks numer bezpośredni,
  • branża PKD – klasyfikacja branż według Polskiej Klasyfikacji Działalności,
  • województwo,
  • powiat,
  • forma prawna,
  • forma własności,
  • data powstania – według standardu: rok miesiąc dzień np.: 2019XXXX.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty bazy danych firm online. W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.