Czym jest voice mailing?
Voice mailing bierze swoją nazwę od angielskiego określenia poczty głosowej – voice mail – usługi dostępnej u wielu sieci telefonii komórkowych i stacjonarnych, która nikomu nie jest obca. Określenie angielskie ma szerszą denotację od polskiej poczty głosowej, ponieważ mianem tym zwykło określać się wszelkie systemy umożliwiające przechowywanie wiadomości głosowych na potrzeby telekomunikacji.
Voice mailing (zapisywany czasem także jako voicemailing) w języku polskim nie oznacza więc znanej wszystkim poczty głosowej, a właśnie jeden z systemów umożliwiających wykorzystywanie nagranych wiadomości głosowych w celu innym niż prywatna komunikacja. W praktyce biznesowej voice mailing to forma promocyjna stosowana w reklamowych kampaniach telefonicznych. Powszechnie uznaje się je za jedną z podstawowych metod marketingu mobilnego.
Na czym polega voice mailing? Jak wykupić taką usługę?
Firmy zajmujące się przygotowywanie wiadomości głosowych do voice mailingu korzystają z usług zatrudnionej tym celu osoby lub syntezatorów mowy. W naszej firmie nagrania są tworzone z profesjonalnym lektorem. Biorąc pod uwagę wizję klienta i doświadczenie firmy w przygotowywaniu skutecznej promocji, nagrywa się odpowiedni komunikat; może być to informacja o ofercie, promocji czy wydarzeniu. Gotową wiadomość otrzymuje ściśle dobrana grupa docelowa klientów w taki sposób, że po odebraniu swojego telefonu może odsłuchać komunikat. Połączenie jest wykonywane automatycznie. W naszej ofercie dostępna jest również możliwość wysłania automatycznej wiadomości SMS po zakończeniu komunikatu głosowego – może ona podsumować komunikat, a tym samym spotęgować przekaz. Aby wykupić taką usługę, należy skontaktować się z odpowiednią firmą sprzedającą bazy do voice mailingu. Automatycznie aktualizowaną i posegmentowną bazę można nabyć w także na naszej stronie.