Czy mailing do firm jest skuteczny?

mailing do firm

Współcześnie mamy dostęp do wielu różnych narzędzi promocji. Oprócz tradycyjnych form reklamy coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na kampanie internetowe. Do wyboru mamy m.in. promocję w social mediach, SEO i SEM, Google Ads, display, wideo marketing itd. Wśród tych różnorodnych możliwości mailing zwykle nie jest wymieniany na pierwszym miejscu. Tymczasem okazuje się, że to właśnie forma komunikacji z odbiorcami w wielu przypadkach może okazać się najskuteczniejsza.

Mailing skutecznie sprzedaje

Mailing to jednorazowa, masowa wysyłka realizowana do adresów mailowych posiadanych przez firmę. Pierwszym krokiem podczas planowania tego rodzaju działań jest opracowanie zbioru adresów e-mail konsumentów, przedsiębiorców i firm, którzy są potencjalnymi odbiorcami. Jeśli zależy ci na szybkim dostępie do wiarygodnej, aktualizowanej i rzetelnie przygotowanej bazy mailingowej, skorzystaj z zasobów Panoramy Firm. Nasze bazy zawierają szereg cennych informacji, w tym adresy e-mail, które możesz wykorzystać podczas prowadzonych przez siebie kampanii.

Celem mailingu w zdecydowanej większości przypadków jest sprzedaż, chociaż może być też innego rodzaju konwersja, np. pobranie jakiegoś dokumentu lub zapisanie się na jakieś wydarzenie. Jeśli baza adresów e-mail zawiera możliwie dużą liczbę rekordów (a dokładniej: adekwatną do specyfiki prowadzonych działań) i spełnia wysokie kryteria jakości, a więc przede wszystkim jest wiarygodna i aktualna, mamy duże szanse, że konwersja i sprzedaż (lub też inny cel) będą satysfakcjonujące.

Równie ważna jest kwestia zwrotu z inwestycji. Mailing to jedno ze skuteczniejszych narzędzi w internecie, które pozwala osiągnąć realne korzyści w postaci wysokich wskaźników ROI. Oczywiście oprócz bazy danych potrzebna jest również przemyślana strategia działań i solidne wykonawstwo, jednak spełniając te warunki, można osiągnąć oczekiwane rezultaty.

Mailing to narzędzie zarówno dla małych, jak i dużych firm

Trudno jednoznacznie wskazać jedną czy nawet kilka branż, w których mailing byłyby szczególnie skuteczny lub którym z pewnością nie przyniósłby korzyści. Doświadczenie pokazuje, że tak naprawdę w każdej dziedzinie biznesu można wykorzystać tego rodzaju działania, aby osiągnąć cel. Bardzo ważne jest jednak, aby zadbać o podstawy, a więc odpowiednio zbudowaną bazę danych, która będzie dobrana do specyfiki prowadzonej kampanii. Wysłanie oferty na przypadkowo zebrane lub nieaktualne adresy mailowe nie zapewni rezultatów, jakich oczekujesz, a wręcz może przynieść odwrotny skutek.

Nie trać więcej czasu!

Podpowiemy ci jakie rozwiązania dobrać abyś docierał do odpowiednich osób decyzyjnych.

Chcę się skonsultować