Być na bieżąco. Skąd czerpać informacje o nowo powstałych firmach?

szukanie informacji

Każdego dnia rejestrowanych jest kilkaset nowych firm. W maju tego roku swoją działalność rozpoczęły 22 274 podmiotów. Każda z nich to nowe możliwości, oczekiwania i potrzeby. Nawet te niewielkie firmy wykazują konieczność skorzystania z usług czy zakupu produktów. Dla ciebie są szansą na owocną i długotrwałą współpracę, pod warunkiem, że dotrzesz do nich ze swoją ofertą. Aby jednak móc to zrobić, potrzebujesz ich danych. Skąd zatem czerpać rzetelne i aktualne informacje na temat nowo powstałych firm?

Baza nowych firm

Baza nowopowstałych firm to jedna z najskuteczniejszych, a jednocześnie najszybszych metod na pozyskanie cennych informacji o przedsiębiorcach, którzy dopiero zaczynają swoją działalność na rynku, a więc wykazują duży potencjał zakupowy. Warto więc dotrzeć do nich ze swoją ofertą możliwie jak najszybciej, zanim twoja konkurencja zrobi to przed tobą.

Nowe firmy wykazują zainteresowanie takimi usługami jak np. świadczenia bankowe, świadczenia telekomunikacyjne, doradztwo biznesowe. Są również gotowe na zakup produktów, jak np. nowy sprzęt, meble czy artykuły biurowe. Mając dostęp do podstawowych danych na ich temat, np. numerów telefonów czy adresów mailowych, można szybko nawiązać kontakt. Jeszcze cenniejsze są dane personalne ich właścicieli lub dodatkowe informacje, które pozwolą na spersonalizowanie oferty.

Dlaczego warto zdecydować się na zakup bazy nowo powstałych firm?

Możliwość skorzystania z baz nowo zarejestrowanych firm to nie tylko oszczędność czasu, ale przede wszystkim zwiększenie efektywności prowadzonych działań marketingowych. Cennych zasobów dostarcza Panorama Firm, która czerpie informacje przede wszystkim z GUS, a także zbiorów REGON, CEIDG i KRS. W ten sposób pozyskiwane są na bieżąco dane obejmujące średnio ponad 25 000 firm miesięcznie. To nowe możliwości dla naszych klientów, którzy w zależności od potrzeb mogą otrzymywać spis nowo zarejestrowanych podmiotów co miesiąc, co dwa miesiące lub raz na kwartał. W oparciu o przygotowane listy możliwe jest tworzenie skutecznych kampanii marketingowych B2C.

Nie trać więcej czasu!

Podpowiemy ci jakie rozwiązania dobrać abyś docierał do odpowiednich osób decyzyjnych.

Chcę się skonsultować