Bazy firm. Jakie informacje można w nich znaleźć?
Każdego dnia w Polsce powstaje około 1000 firm. We wrześniu 2020 roku działalność rozpoczęło 31 296 firm, w tym 4 878 podlegających rejestracji w KRS-ie (również firmy powstałe z przekształcenia i niebędące przedsiębiorcami). Aktywnie działa znacznie ponad 2 miliony przedsiębiorstw w różnych sektorach gospodarki. To twoi potencjalni klienci, odbiorcy usług lub produktów, partnerzy biznesowi. Aby móc nawiązać z nimi współpracę, potrzebujesz rzetelnych informacji na ich temat. Współcześnie dostęp do danych jest bardzo cennym kapitałem każdej firmy.
Dane teleadresowe to nie wszystko
Podstawowymi informacjami w bazach firm są dane teleadresowe. Znajomość numeru telefonu czy adresu e-mail umożliwia nawiązanie pierwszego kontaktu, z kolei informacje na temat adresu firmy pozwala na wysyłkowe działania marketingowe.
Jednocześnie wiedza wyłącznie z tego zakresu może okazać się niewystarczająca. Wartościowe bazy danych zwykle są znacznie bardziej rozbudowane i zawierają takie informacje jak m.in.: dane personalne, branża, region geograficzny, liczba zatrudnionych pracowników, obroty i zyski itd.
Jakość danych w bazach też ma znaczenie
O tym, że dana baza firm jest wartościowa, świadczy nie tylko szeroki zakres pozyskanych informacji, ale przede wszystkim jej wiarygodność. Trzeba przy tym pamiętać, że tylko wiarygodne i pozyskane legalnie dane stanowią realne wsparcie w biznesie. W tym przypadku wiele zależy od tego, skąd czerpiemy dane informacje. Dlatego też decydując się na pozyskanie baz danych, korzystaj tylko ze sprawdzonych źródeł.
W tym przypadku z pomocą przychodzi Panorama Danych. To internetowe bazy danych, które są regularnie aktualizowane i uaktualniane (przynajmniej raz w miesiącu). Informacje w nich zamieszczane pochodzą m.in. z CEIDG czy KRS. Nie ma w nich nieaktywnych numerów telefonów oraz błędnych adresów e-mail. Każda baza firm i przedsiębiorców, która trafia do klienta, jest posegmentowana na podstawie nawet 100 różnych cech.
Bazy danych zapewniane przez Panoramę Firm są rzetelne, wiarygodne i użyteczne, a oprócz tego zawierają szereg cennych informacji, które mogą być wykorzystane m.in. w prowadzonych działaniach marketingowych.