Baza numerów telefonów to podstawa w telemarketingu

telemarketing

Telemarketing to jedna z podstawowych form marketingu bezpośredniego. Działania telemarketingowe nie byłyby jednak możliwe bez bazy telefonów komórkowych i stacjonarnych. To absolutna podstawa w tym przypadku.

Jak uzyskać wiarygodną i użyteczną bazę telefonów?

Tak naprawdę baza numerów telefonów może występować pod różnymi postaciami. Jest nią nawet zwykły notes ze spisem kontrahentów, z którymi masz lub chcesz nawiązać relacje biznesowe. W każdym przypadku, gdy systematycznie dzwonimy w celach marketingowych, prowadzimy działania telemarketingowe.

Telemarketing to istotne narzędzie wykorzystujące komunikację telefoniczną z aktualnymi lub potencjalnymi klientami. Jedne firmy wykorzystują tę formę marketingu na bardzo niewielką skalę, a dla innych jest to główny sposób pozyskiwania lub utrzymywania klientów. Jednak w każdym przypadku niezbędne jest posiadanie odpowiedniej bazy telefonów.

Przedsiębiorstwa, dla których telemarketing to postawa działań, muszą posiadać rozbudowane, odpowiednio sprofilowane i przygotowane bazy. Nie da się ich stworzyć w dzień lub dwa. Można je opracować samodzielnie, jednak jest to proces żmudny, czasochłonny, wymagający mnóstwo zaangażowania, a więc w wielu przypadkach mało opłacalny.

Dlatego też powstała Panorama Danych, która zapewnia kompletną i stale aktualizowaną bazę telefonów komórkowych i stacjonarnych przeznaczoną do akcji telemarketingowych. Zapewniamy bazę, która obejmuje ponad 1 300 000 numerów telefonów komórkowych i ponad 3 000 000 numerów telefonów stacjonarnych. Są to aktualne, zweryfikowane dane informacje teleadresowe firm istniejących już na rynku, a także nowo powstałych. Pozbawione są też najczęstszych błędów, jakie występują w zbiorach danych, jak np. deduplikacja. Gromadzone dane podlegają bieżącej aktualizacji, dlatego też w bazach nie ma telefonów nieaktywnych lub błędnych. Dodatkowo wszystkie kontakty mogą być odpowiednio segmentowane, np. według sieci GSM, dzięki czemu można jeszcze sprawniej dotrzeć do grupy docelowej.

Nie trać więcej czasu!

Podpowiemy ci jakie rozwiązania dobrać abyś docierał do odpowiednich osób decyzyjnych.

Chcę się skonsultować