Baza numerów telefonów to podstawa w telemarketingu
Telemarketing to jedna z podstawowych form marketingu bezpośredniego. Działania telemarketingowe nie byłyby jednak możliwe bez bazy telefonów komórkowych i stacjonarnych. To absolutna podstawa w tym przypadku.
Jak uzyskać wiarygodną i użyteczną bazę telefonów?
Tak naprawdę baza numerów telefonów może występować pod różnymi postaciami. Jest nią nawet zwykły notes ze spisem kontrahentów, z którymi masz lub chcesz nawiązać relacje biznesowe. W każdym przypadku, gdy systematycznie dzwonimy w celach marketingowych, prowadzimy działania telemarketingowe.
Telemarketing to istotne narzędzie wykorzystujące komunikację telefoniczną z aktualnymi lub potencjalnymi klientami. Jedne firmy wykorzystują tę formę marketingu na bardzo niewielką skalę, a dla innych jest to główny sposób pozyskiwania lub utrzymywania klientów. Jednak w każdym przypadku niezbędne jest posiadanie odpowiedniej bazy telefonów.
Przedsiębiorstwa, dla których telemarketing to postawa działań, muszą posiadać rozbudowane, odpowiednio sprofilowane i przygotowane bazy. Nie da się ich stworzyć w dzień lub dwa. Można je opracować samodzielnie, jednak jest to proces żmudny, czasochłonny, wymagający mnóstwo zaangażowania, a więc w wielu przypadkach mało opłacalny.
Dlatego też powstała Panorama Danych, która zapewnia kompletną i stale aktualizowaną bazę telefonów komórkowych i stacjonarnych przeznaczoną do akcji telemarketingowych. Zapewniamy bazę, która obejmuje ponad 1 300 000 numerów telefonów komórkowych i ponad 3 000 000 numerów telefonów stacjonarnych. Są to aktualne, zweryfikowane dane informacje teleadresowe firm istniejących już na rynku, a także nowo powstałych. Pozbawione są też najczęstszych błędów, jakie występują w zbiorach danych, jak np. deduplikacja. Gromadzone dane podlegają bieżącej aktualizacji, dlatego też w bazach nie ma telefonów nieaktywnych lub błędnych. Dodatkowo wszystkie kontakty mogą być odpowiednio segmentowane, np. według sieci GSM, dzięki czemu można jeszcze sprawniej dotrzeć do grupy docelowej.